hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > لرستان| حل مشکلات لرستان در گرو توجه به اقتصاد دانش‌بنیان است

لرستان| حل مشکلات لرستان در گرو توجه به اقتصاد دانش‌بنیان است

نماینده ولیفقیه در لرستان و امام‌جمعه خرمآباد با تأکید بر تقویت تعقل و خردورزی گفت: مشکل لرستان با همین دانش‌بنیان حل می‌شود چون فعالیت‌های سنتی و کشاورزی بیش از این پاسخ‌گو نیست مگر این‌که دانش‌بنیان شود و نوآوری به این حوزه‌ها وصل شود.

 آیت‌الله سید احمد میرعمادی، در دیدار با معاون فناوری رئیس‌جمهور، اظهار کرد: جدیتی که اقتصاد دانش‌بنیان را دنبال می‌کنید ارزشمند است و بابت این تلاش تشکر می‌کنیم.

او با بیان این‌که خداوند متعال، انسان را خلاق، مبتکر و نوآور آفریده است، گفت: در میان اسامی خداوند متعال، خالق، فاطر و بدیع بیش از تمامی اسامی تکرار شده است و پیامی روشن دارد که خداوند متعال بر نوآوری بدیع بودن تکیه فراوان دارد و انسان را باعقل، فکر، خرد و اندیشه آفریده است و بال نوآوری را در وجود آدمی نهاده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که ما باید این تعقل و خردورزی را تقویت کنیم چراکه اساس همه امور به این دو محور بستگی دارد، عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی حرکتی جدی آغاز شد و خوشبختانه امروز نتایج ارزنده را به دنبال داشته است.

میرعمادی عنوان کرد: مشکل استان با همین دانش‌بنیان حل می‌شود چون فعالیت‌های سنتی و کشاورزی بیش از این پاسخ‌گو نیست مگر این‌که دانش‌بنیان شود و نوآوری به این حوزه‌ها وصل شود.

او گفت: این یک ضرورت برای استان است و راه‌‌حل مشکل بیکاری استان در این است که مشکلات به مدد نوآوری برطرف شوند.

آیت‌الله میرعمادی عنوان کرد: در استان لرستان استعدادهای فراوان و جوانان پرانگیزه داریم اما چون این ایده‌ها درگیر و دار کارهای اداری گیر می‌کنند و فرآیند طولانی رسیدگی به آن‌ها باعث می‌شود این ایده‌ها رها شود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد